مقالات آرشیو خبر ها
نمرات نشریه ی مارکا به مربع BBBC  در مقابل آلمان

نمرات نشریه ی مارکا به مربع BBBC در مقابل آلمان

نمایش برتر دیگری از لئوناردو بونوچی، باز هم برای جلوگیری از حذف ایتالیا از یورو 2016 کافی نبود. او جزئ مربع یوونتوسی انتهای زمین ایتالیا برد که طبق معمول درخشیدند، اگرچه ماتیا دیشیلیو و مارکو پارولو هم بسیار تاثیرگذار بودند. اما، دارمیان و زاتزا که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شدند، مقصران حذف ایتالیا از یورو بودند، نمرات نشریه ی اسپانیایی مارکا را به بازیکنان یووه می خوانیم:

 

جانلوییجی بوفون: 7

 

جیجی مقدس شاید نتوانست معجزه ای در بوردو انجام دهد، اما عملکرد او در هر صورت مثل همیشه بی عیب و نقص بود. واکنش معجزه وار او روی شوت ماریو گومز ایتالیا را در بازی نگه داشت و در ضربات پنالتی هم پنالتی توماس مولر را گرفت.

 

آندره ا بارتزالی: 7

 

به نظر می رسید آلمان مصمم است از سمت او برای حمله کردن استفاده کند، اما این مرد که زمانی خود در بوندسلیگا بازی کرده بود، کاملا آماده بود و نمایشی بی نظیر از خود به نمایش گذاشت، پنالتی اش را هم استادانه به گل تبدیل کرد.

 

لئوناردو بونوچی: 7

 

ارزش های او باز هم افزایش یافته بود و او می تواند با سری بالا به خاطر عملکرد فنی اش تورنومنت را ترک کند. او همواره یک قدم از خط حمله ی آلمان جلوتر بود، هر وقت اراده کرد توپ قطع کرد و هر چه که نزدیکش آمد را قطع کرد. جربزه ی آهنینی می خواست که پنالتی اواخر بازی را بزند و البته اجرای پنالتی اش هم بی نقص بود. حیف شد که در پنالتی های اخر بازی نتوانست این کار را تکرار کند.

 

جورجو کیه لینی: 7

 

به نظر می رسید که از دوئلی که با مولر کرد و او را مجبور به خطا کرد حسابی لذت برده بود. یک عملکرد تیپیک از کیه لینی بود، این مدافع زیرک ابتکار عمل و زرنگی های جدید زیادی از خودش برابر خط حمله ی آلمان نشان داد، آنها بارها وبارها به خاطر کیه لینی کلافه شدند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: